Hoe beleven onze klanten FWG?

25/06/2018

Eind vorig jaar benaderde FWG haar klanten voor een belevingsonderzoek. Hoe ervaren klanten de producten en diensten van FWG?

Maar liefst 293 respondenten gaven gemiddeld een 7 aan het systeem (FWG 3.0 en FWG VVT) en een 7,8 aan de dienstverlening (helpdesk en advies). Respondenten zien het bieden van structuur en het gebruiksgemak als de kracht van FWG 3.0. Een verbeterpunt is de mate van flexibiliteit. FWG VVT is wel flexibel maar scoort minder hoog als het gaat om de motivatie van de indeling. Als kracht van FWG Advies wordt genoemd: deskundigheid van de adviseurs en de snelheid van de dienstverlening. De feedback wordt gebruikt als opsteker én ingezet voor verbeterpunten. Dank voor jullie respons!

Nationale HR Zorg Award

In de zorg draait het om mensen. Met alle ontwikkelingen vragen we veel van ze. En.. er is een tekort. Het aantal moeilijk vervulbare vacatures neemt toe. Vanuit HR ligt er een belangrijke rol in ‘boeien en binden’ door plezier op het werk te stimuleren. Wij willen graag weten hoé u dat doet.

Lees verder

Hoe ziet Dave's werk eruit in de toekomst?

De zorg verandert continu. Vraagstukken worden complexer en technologie ontwikkelt zich snel. Met Xelf kunt u inspelen op deze veranderingen. Hoe zien functies er uit over tien jaar? Welke kennis, vaardigheden en opleidingen zijn er nodig?

Lees verder

Brancheboekjes

In aanvulling op het trendrapport ‘De zorg, ongelijk voor iedereen’ hebben we voor iedere branche een apart boekje samengesteld uit de onderzoeksresultaten. In deze boekjes vertalen we de trends en ontwikkelingen uit het trendrapport naar de betreffende branche.

Lees verder