Hoe beleven onze klanten FWG?

25/06/2018

Eind vorig jaar benaderde FWG haar klanten voor een belevingsonderzoek. Hoe ervaren klanten de producten en diensten van FWG?

Maar liefst 293 respondenten gaven gemiddeld een 7 aan het systeem (FWG 3.0 en FWG VVT) en een 7,8 aan de dienstverlening (helpdesk en advies). Respondenten zien het bieden van structuur en het gebruiksgemak als de kracht van FWG 3.0. Een verbeterpunt is de mate van flexibiliteit. FWG VVT is wel flexibel maar scoort minder hoog als het gaat om de motivatie van de indeling. Als kracht van FWG Advies wordt genoemd: deskundigheid van de adviseurs en de snelheid van de dienstverlening. De feedback wordt gebruikt als opsteker én ingezet voor verbeterpunten. Dank voor jullie respons!

Themabijeenkomst: Happy people, better results

Één miljoen gelukkige medewerkers in de zorg. Hoe doet u dat in uw organisatie? Op maandag 26 november organiseren Preventned en FWG Progressional People de themabijeenkomst: 'Happy people, better results'. De volgende stap naar gelukkige medewerkers en betere bedrijfsresultaten!

Meer informatie

Hoe ziet Dave's werk eruit in de toekomst?

De zorg verandert continu. Vraagstukken worden complexer en technologie ontwikkelt zich snel. Met Xelf kunt u inspelen op deze veranderingen. Hoe zien functies er uit over tien jaar? Welke kennis, vaardigheden en opleidingen zijn er nodig?

Lees verder

'Zorg voor later'

De nieuwe HR Trendmonitor is gebaseerd op 41 openhartige gesprekken met HR-managers over hun werk, focus en ambities. Het rapport beschrijft thema's als werkplezier en de noodzaak van regionale samenwerking. Maar ook gaan we in op de vraag: in hoeverre is HR in staat om zijn eigen agenda te bepalen?

Bestel het rapport